Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

e-Belediye e-Devlet
Mardin Büyükşehir Belediyesi
Mardin Büyükşehir Belediyesi
  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Teşkilat Şeması
    • Belediye Meclisi
    • Etik Komisyonu
    • Yönetmelikler
    • Yönergeler
    • Stratejik Plan
    • Raporlar
      • Faaliyet Raporları
      • Mali Raporlar
    • Performans Raporları
      • 2021 Performans Programı
      • 2022 Performans Programı
      • 2023 Performans Programı
      • 2024 Yılı Performans Programı
    • Gelir Tarifesi
    • Ukome Kararları
      • 2020 Yılı Ukome Kararları
      • 2021 Yılı Ukome Kararları
      • 2022 Yılı Ukome Kararları
      • 2023 Yılı Ukome Kararları
      • 2024 Yılı Ukome Kararları
      • 2025 Yılı Ukome Kararları
    • KVKK
      • Kanun, Yönetmelik, Tebliğler
      • KVKK Politikaları
      • Gizlilik Politikası
      • Aydınlatma Metinleri
      • İlgili Kişi Başvuru Formu
  • HİZMETLER
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Başvuru Rehberi
    • Meclis Kararları
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Alo 153 İstek - Şikayet
    • Mardin Kart
    • Nöbetçi Eczaneler
  • MARDİN
    • Tarihçe
    • Gezilecek Yerler
    • Kent Rehberi
  • E-BELEDİYE
    • E-Belediye Hizmetleri
    • Beyan Bilgileri Sorgulama
    • Sicil Bilgileri Sorgulama
    • Tahakkuk Bilgileri Sorgulama ve Ödeme
    • Tahsilat Bilgileri Sorgulama
    • Kurumsal Borç Ödeme
    • MBB Portal Giriş
  • İLETİŞİM
    • İstasyon Mah. 1.Cad. No:54/A
    • Tel: +90 482 215 19 30-31-33-34
    • Tel: +90 482 215 17 80
    • Fax: +90 482 215 19 32
    • e-posta: info@mardin.bel.tr
Ara
  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Teşkilat Şeması
    • Belediye Meclisi
    • Etik Komisyonu
    • Yönetmelikler
    • Yönergeler
    • Stratejik Plan
    • Raporlar
      • Faaliyet Raporları
      • Mali Raporlar
    • Performans Raporları
      • 2021 Performans Programı
      • 2022 Performans Programı
      • 2023 Performans Programı
      • 2024 Yılı Performans Programı
    • Gelir Tarifesi
    • Ukome Kararları
      • 2020 Yılı Ukome Kararları
      • 2021 Yılı Ukome Kararları
      • 2022 Yılı Ukome Kararları
      • 2023 Yılı Ukome Kararları
      • 2024 Yılı Ukome Kararları
      • 2025 Yılı Ukome Kararları
    • KVKK
      • Kanun, Yönetmelik, Tebliğler
      • KVKK Politikaları
      • Gizlilik Politikası
      • Aydınlatma Metinleri
      • İlgili Kişi Başvuru Formu
  • HİZMETLER
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Başvuru Rehberi
    • Meclis Kararları
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Alo 153 İstek - Şikayet
    • Mardin Kart
    • Nöbetçi Eczaneler
  • MARDİN
    • Tarihçe
    • Gezilecek Yerler
    • Kent Rehberi
  • E-BELEDİYE
    • E-Belediye Hizmetleri
    • Beyan Bilgileri Sorgulama
    • Sicil Bilgileri Sorgulama
    • Tahakkuk Bilgileri Sorgulama ve Ödeme
    • Tahsilat Bilgileri Sorgulama
    • Kurumsal Borç Ödeme
    • MBB Portal Giriş
  • İLETİŞİM
    • İstasyon Mah. 1.Cad. No:54/A
    • Tel: +90 482 215 19 30-31-33-34
    • Tel: +90 482 215 17 80
    • Fax: +90 482 215 19 32
    • e-posta: info@mardin.bel.tr
HİZMETLER
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Başvuru Rehberi
  • Meclis Kararları
  • Duyurular
  • İhaleler
  • Alo 153 İstek - Şikayet
  • Mardin Kart
  • Nöbetçi Eczaneler

Başvuru Rehberi

 
CENAZE DEFİN İŞLEMLERİ İÇİN GEREKLİ BELGELER

Gömme İzin Belgesi:

  • Ölüm resmi sağlık kurumlarında gerçekleşmiş veya resmi sağlık kurumuna getirilmiş ise; gömme izin belgesi sağlık kurumunca düzenlenir ve kurumun müdürü veya baştabibi tarafından tasdik edilir.
  • Ölüm özel sağlık kuruluşlarında gerçekleşmiş ise, ölüme sebep olan hastalık esnasında tedavi eden tabibin verdiği gömme izin belgesi tasdik edilme şartıyla geçerli olur.
  • Ölümün sağlık kurumları dışında gerçekleşmesi durumunda gömme izin belgesi cenazenin bulunduğu yerdeki aile hekimi veya varsa belediye tabibi tarafından verilir.

 

İŞYERİ RUHSAT İŞLEMLERİ İÇİN BELGELER

Gayri Sıhhı İş Yeri Açma Ruhsatı Başvuruları

  • Beyanname
  • Tapu Fotokopisi
  • Yapı Kullanma İzin Belgesi
  • Kira Kontratı
  • Kapasite Raporu (Ticaret, Sanayi veya Esnaf sanayi Odasından alınacak)
  • İş Akım Şeması ve Açıklama Raporu
  • 2 adet fotoğraf
  • Oda Sicil Kayıt Belgesi (Esnaf veya Ticaret Odası)
  • Kimlik Fotokopisi (TC Numaralı)
  • Naylon Telli Dosya 

Ayrıca Şirket ise;

  • Ticaret Sicil Gazetesi İlanı
  • İmza Sirküsü
  • Yetki Belgesi 

Not: Gerekli Görüldüğü hallerde ilave bilgi ve belgeler istenebilir 

Sıhhı Ruhsatlar için Gerekli Evraklar

  • Başvuru Beyan Formu
  • Tapu Fotokopisi
  • Yapı Kullanma İzin Belgesi
  • Kira Kontratı
  • Ustalık Belgesi
  • Esnaf Sicil Tasdiknamesi (Ticaret sanayi Odası Belgesi)
  • 2 adet fotoğraf
  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Naylon Plastik Telli Dosya 

Ayrıca Şirket ise;

  • Ticaret Sicil Gazetesi İlanı
  • İmza Sirküsü
  • Yetki Belgesi 

Eğlence Yerleri Ruhsat Başvurusu

  • Başvuru Formu
  • Tapu Fotokopisi
  • Kira Kontratı
  • Yapı Kullanım İzin Belgesi (İmar İşleri Müd.den)
  • Pafta Fotokopisi (İmar İşleri Müd.den)
  • Mesafe ölçümü için Dilekçe (Kıraathane ve Playstation)
  • Esnaf sicil Tastik namesi ve Oda kaydı yada TSO kaydı
  • Üye Kayıt Belgesi (Esnaf TSO odalarından)
  • Esnaf odasından Ustalık Belgesi (içkili Lokantalardan)
  • Sağlık Raporu ( 6 ayda bir yenilenecek Müdürlüğe Bildirilecek)
  • Adli Sicil Kaydı
  • 2 adet Kimlik Fotokopisi
  • 3 adet Fotoğraf
  • Kamera Sistemin kurulması (Kafeteryalar ve İnternet Salonları)
  • Tüm Çalışanların Sağlık Raporu, Adli Sicil Kaydı, Kimlik Fotokopisi
  • Muvafakatname (İzin) (Kat Malikleri) 

Ayrıca Şirket veya Tüzel Kişi ise;

  • Ticaret Sicil Gazetesi İlanı
  • İmza Sirküsü
  • Yetki Belgesi
  • Ticaret Oda Kaydı (Şube ise Şube Kaydı)
 
İLAN REKLAM İŞLEMLERİ İÇİN BELGELER

Şahıs İçin;

  • Maliye Yoklama Fişi (İlk İşe başlama)
  • Dilekçe
  • Beyanname 

Şirket İçin;

  • Maliye Yoklama Fişi (İlk İşe başlama)
  • Dilekçe
  • Beyanname
  • Yeki Belgesi
  • Şirket Kaşesi 

İşi Tek ve Adres Değişikliği Durumunda;

  • Maliye işi Terk
  • Maliye Adres Değişikliği Yoklamaları 
 
SU ABONELİK İŞLEMLERİ İÇİN BELGELER

SU İLK ABONELİK

Mesken

  • Ruhsat Fotokopisi
  • Su Sayacı Numarası ve Markası
  • Komşu Abone No
  • DASK (Zorunlu Deprem Sigortası) Sigorta Poliçesi (6305 sayılı Afet Sigortası Kanunu Kapsamındaki Binalar)

İşyeri

  • Ruhsat Fotokopisi (Su ilişiği kesilmiş)
  • Su Sayacı Numarası ve Markası)
  • Komşu Su Abone No
  • DASK (Zorunlu Deprem Sigortası) 6305 sayılı Afet Sigortası Kanunu Kapsamındaki Binalar

Şirket

  • Ruhsat Fotokopisi (Su İlişiği Kesilmiş)
  • Su Sayacı Numarası ve Markası
  • Komşu Abone No
  • İmza Sürküsü ve Aslı
  • Yetki Belgesi
  • Şirket  Kaşesi
  • DASK (Zorunlu Deprem Sigortası) Sigorta Poliçesi (6305 sayılı Afet Sigortası Kanunu Kapsamındaki Binalardan)

SU DEVİR

İşyeri

  • Su Abone No
  • Sayacın Son Endeksi
  • DASK (Zorunlu Deprem Sigortası) 6305 sayılı Afet Sigortası Kanunu Kapsamındaki Binalar

Mal Sahibi

  • Su Abone Numarası
  • Sayacın Son Endeksi
  • DASK (Zorunlu Deprem Sigortası) Sigorta Poliçesi (6305 sayılı Afet Sigortası Kanunu Kapsamındaki Binalar)

Kiracı

  • Su Abone Numarası
  • Sayacın Son Endeksi
  • DASK (Zorunlu Deprem Sigortası) Sigorta Poliçesi (6305 sayılı Afet Sigortası Kanunu Kapsamındaki Binalar)

İnşaat

  • İnşaat Ruhsatı
  • Kimlik Fotokopisi
  • Su Sayaç Numarası
  • Komşu Abone  Numarası

Not: Abonelik ve devir işlemleri vekalet yolu ile yapılacaksa  Noter onaylı vekaletin aslı gerekmektedir.

ANASAYFA

KURUMSAL

  • Başkan
  • Teşkilat Şeması
  • Belediye Meclisi
  • Etik Komisyonu
  • Yönetmelikler
  • Yönergeler
  • Stratejik Plan
  • Raporlar
    • Faaliyet Raporları
    • Mali Raporlar
  • Performans Raporları
    • 2021 Performans Programı
    • 2022 Performans Programı
    • 2023 Performans Programı
    • 2024 Yılı Performans Programı
  • Gelir Tarifesi
  • Ukome Kararları
    • 2020 Yılı Ukome Kararları
    • 2021 Yılı Ukome Kararları
    • 2022 Yılı Ukome Kararları
    • 2023 Yılı Ukome Kararları
    • 2024 Yılı Ukome Kararları
    • 2025 Yılı Ukome Kararları
  • KVKK
    • Kanun, Yönetmelik, Tebliğler
    • KVKK Politikaları
    • Gizlilik Politikası
    • Aydınlatma Metinleri
    • İlgili Kişi Başvuru Formu

HİZMETLER

  • Kamu Hizmet Standartları
  • Başvuru Rehberi
  • Meclis Kararları
  • Duyurular
  • İhaleler
  • Alo 153 İstek - Şikayet
  • Mardin Kart
  • Nöbetçi Eczaneler

MARDİN

  • Tarihçe
  • Gezilecek Yerler
  • Kent Rehberi

E-BELEDİYE

  • E-Belediye Hizmetleri
  • Beyan Bilgileri Sorgulama
  • Sicil Bilgileri Sorgulama
  • Tahakkuk Bilgileri Sorgulama ve Ödeme
  • Tahsilat Bilgileri Sorgulama
  • Kurumsal Borç Ödeme
  • MBB Portal Giriş

İLETİŞİM

  • İstasyon Mah. 1.Cad. No:54/A
  • Tel: +90 482 215 19 30-31-33-34
  • Tel: +90 482 215 17 80
  • Fax: +90 482 215 19 32
  • e-posta: info@mardin.bel.tr

İstasyon Mah. 1.Cad. No:54/A
info@mardin.bel.tr

Sosyal Medya :

Tüm Hakları Saklıdır © 2021 Mardin Büyükşehir Belediyesi

  • ANASAYFA
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Teşkilat Şeması
    • Belediye Meclisi
    • Etik Komisyonu
    • Yönetmelikler
    • Yönergeler
    • Stratejik Plan
    • Raporlar
      • Faaliyet Raporları
      • Mali Raporlar
    • Performans Raporları
      • 2021 Performans Programı
      • 2022 Performans Programı
      • 2023 Performans Programı
      • 2024 Yılı Performans Programı
    • Gelir Tarifesi
    • Ukome Kararları
      • 2020 Yılı Ukome Kararları
      • 2021 Yılı Ukome Kararları
      • 2022 Yılı Ukome Kararları
      • 2023 Yılı Ukome Kararları
      • 2024 Yılı Ukome Kararları
      • 2025 Yılı Ukome Kararları
    • KVKK
      • Kanun, Yönetmelik, Tebliğler
      • KVKK Politikaları
      • Gizlilik Politikası
      • Aydınlatma Metinleri
      • İlgili Kişi Başvuru Formu
  • HİZMETLER
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Başvuru Rehberi
    • Meclis Kararları
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Alo 153 İstek - Şikayet
    • Mardin Kart
    • Nöbetçi Eczaneler
  • MARDİN
    • Tarihçe
    • Gezilecek Yerler
    • Kent Rehberi
  • E-BELEDİYE
    • E-Belediye Hizmetleri
    • Beyan Bilgileri Sorgulama
    • Sicil Bilgileri Sorgulama
    • Tahakkuk Bilgileri Sorgulama ve Ödeme
    • Tahsilat Bilgileri Sorgulama
    • Kurumsal Borç Ödeme
    • MBB Portal Giriş
  • İLETİŞİM
    • İstasyon Mah. 1.Cad. No:54/A
    • Tel: +90 482 215 19 30-31-33-34
    • Tel: +90 482 215 17 80
    • Fax: +90 482 215 19 32
    • e-posta: info@mardin.bel.tr

İstasyon Mah. 1.Cad. No:54/A info@mardin.bel.tr

Sosyal Medya :

Tüm Hakları Saklıdır © 2021 Mardin Büyükşehir Belediyesi

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız